Κυνικός στη Θεία Φάτνη

του Γεράσιμου Γ. Γερολυμάτου

Καλώς ήρθες Χριστούλη μου, στον ταραγμένο και ματωμένο μας κόσμο! ...


Για να φωτίσεις με το Φως της χάρης Σου, τα σκοτάδια των ψυχών μας! 

Για να λιώσεις με τη θέρμη σου, τους πάγους των καρδιών μας!

Ένα σκυλάκι είμαι εγώ. Ο Κυνικούλης.
Τίποτα, δηλαδή, σημαντικό. Ένα τριχωτό πλασματάκι Σου! Ήθελα να έρθω να προσκυνήσω στην Φάτνη Σου, πριν έρθουν οι ποιμένες για να σε υμνήσουν και οι Μάγοι για να Σου φέρουν τα Δώρα τους. Έτσι και αλλιώς, δεν με αναφέρουν εμένα οι Ευαγγελιστές, μόνο για τα ζώα του στάβλου γράφουν.

Ήθελα, όμως, να Σε χαρούν τα μάτια μου και να Σε παρακαλέσω, Κύριε μου, να ελεήσεις τον Κόσμο Σου. Να δώσεις ελπίδα και παρηγοριά στους πονεμένους. Να σώσεις τα φτωχά παιδάκια, σαν Εσένα, από των σύγχρονων Ηρώδεων την τραπεζική μαχαίρα. Τις χήρες και τα ορφανά από τους απάνθρωπους τοκογλύφους. Την Ελλάδα μας από τους κακούς πολιτικούς της. Τον κόσμο ολόκληρο από τους εχθρούς της Δημιουργίας σου. Αυτούς, που 2013 χρόνια τώρα, Σε καταδιώκουν.

Φέρε, Χριστούλη μου, επί Γης, την Ειρήνη και την Ευδοκία, που ψάλλουν οι Άγγελοι Σου. Εσύ, που ήρθες ειδικά για τους ανθρώπους στον κόσμο, αλλά αγαπάς πολύ και εμάς τα ζωάκια. Όλους, Εσύ μας δημιούργησες. Δώσε Φώτιση στους ανθρώπους, να φέρονται σε εμάς καλύτερα και να αγαπούν τους συνανθρώπους τους.

Γνωρίζω, Κύριε, ότι όσο και να το θέλεις, θα πρέπει και οι άνθρωποι να αποφασίσουν να αφήσουν το σκοτάδι. Διότι Εσύ, κανέναν δεν αναγκάζεις να έρθει στο Φως. Να κάνουν το πρώτο βήμα, να έρθουν κοντά στην Φάτνη, για να τους αλλοιώσει η λάμψη της Αγάπης Σου!

Ένα σκυλάκι είμαι εγώ. Τι ξέρω;

Ελπίζω, όμως, πως θα εισακούσεις την ευχή μου…

—————-

Χρόνια Πολλά!

Καλά Χριστούγεννα σε όλους!

Ακουαρέλες-μελάνι σε χαρτί

Γ.Γ.Γ

Αναρτήθηκε στης  25 Δεκεμβρίου 2013


πηγή

Σχόλια