ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΓΡΙΕΣ ΝΑ ΦΡΙΞΕΤΕ... Εγώ είμαι Σαμαρικιά- ο Σαμαράς έχει κολώνα την πεθερά του. VIDEO

ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ!!!!Συγγενείς και φίλοι του Σαμαρά ήταν στην συγκέντρωση... εγώ είμαι Σαμαρικιά! δεν με νοιάζει η ΝΔ!
...αυτά ακούσαμε σε αρκετές περιπτώσεις off camara, αλλά ....
βρήκαμε μία παρέα που ήθελε να τα πει και στον φακό!
Μεταξύ άλλων είπαν:

η συγκέντρωση ήταν σούπερ,,, λαοθάλασσα, περιμένουμε να βγει ο Σαμαράς, όχι θα βγει ο Τσίπρας που είναι μούτρο;... εγώ λατρεύω τον πρωθυπουργό μας!... το πασοκ έχει ευθύνη... ο Σαμαράς βγει δεν βγει, η κυβέρνηση δεν πρόκειται να πέσει, τελείωσε... ο Σαμαράς, μέχρι το 2016 ο Σαμαράς, επειδή τον γνωρίζω και προσωπικά, είμαι βέβαιη αυτά που έχει θα τα κάνει, είμαι 100% σίγουρη! τον γνωρίζω και προσωπικά 35 χρόνια... ότι λέει το κάνει... ο Σαμαράς έχει κολώνα την πεθερά του!!! δεν με ενδιαφέρει η ΝΔ, με ενδιαφέρει ο Σαμαράς, δεν είμαι νεοδημοκράτησα, είμαι Σαμαρικιά!!!





πηγή

Σχόλια