Το ναυάγιο του « Αγία Ζώνη 2 » προκλήθηκε με δολιοφθορά για άλλο λόγο , ενώ ήταν δρομολογημένο για λαθρεμπόριο
Αυτή την στιγμή που διαβάζεται το παρόν , μεθοδεύεται μια τεράστια
συγκάλυψη . Πολύ μεγαλύτερη από την υπόθεση της λαθρεμπορίας που φάνηκε …
όπως φάνηκε
Στην υπόθεση αυτή εμπλέκεται....
ξεκάθαρα ένας από τους μεγαλύτερους ομίλους της χώρας , τα ΕΛΠΕ. ( Ελληνικά Πετρέλαια του Ομίλου Λάτση κατά (45,47%) και του Ελληνικού Δημόσιο κατά (35,48% ) Σύμφωνα με το επίσημο Δελτίο Αποστολής που επικαλούνται τα διυλιστήρια, το δεξαμενόπλοιο «Αγία Ζώνη 2» φόρτωσε από τον προβλήτα των ΕΛΠΕ, 1.746,33 τόνους μαζούτ και 172,592 τόνους Diesel Marin. Δηλαδή 1.918,922 τόνους καυσίμων .
Ωστόσο, το γραφείο Τύπου του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής αναφέρει ότι το «το «Αγία Ζώνη 2» είχε αποπλεύσει έμφορτο με δύο χιλιάδες διακόσιους (2.200) μετρικούς τόνους fuel oil και τριακόσιους εβδομήντα (370) μετρικούς τόνους marine gas oil…». Δηλαδή με 2570 τόνους καυσίμων !! Η διαφορά των δύο αυτών επίσημων ανακοινώσεων είναι περίπου 650 μετρικοί τόνοι καυσίμων . Να σημειωθεί δέ ότι τα δεξαμενόπλοια απαγορεύεται να γεμίζουν εάν δεν είναι τελείως άδεια ή εάν δεν υπάρχει δηλωμένο υπόλοιπο. Ποιος λέει αλήθεια , Το Λιμενικό ή τα ΕΛΠΕ ; Η διαφορά πάντως αυτή ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΗ για να τεκμηριώσει τη λαθρεμπορία ως κίνητρο που οδήγησε κάποιους , στην πρόκληση ναυαγίου και τελικά στην γνωστή επιβάρυνση του περιβάλλοντος . Γιατί ; Καθίστε καλυτέρα ! Η ιδιοκτήτρια εταιρία του δεξαμενόπλοιου Αγία Ζώνη το οποίο βυθίστηκε συνεχίζει να επιμένει σε νέα ανακοίνωσή της ότι δεν μπορεί να ευθύνεται – μόνο αυτή- για την μόλυνση του Σαρωνικού στην τεράστια έκταση που έχει λάβει.
Και πράγματι έχει δίκιο , δεν ΡΥΠΑΝΕ ΜΟΝΟ ΑΥΤΗ . Από τη Νήσο Αταλάντη έως τη Σαρωνίδα και δεν ξέρουμε μέχρι που θα την φτάσουν κάποια …. ΜΜΕ , η ρύπανση της “Αθηναικής Ριβιέρα , έγινε και από άλλο ένα πλοίο . Το σημαντικό όμως που πρέπει να απαντηθεί είναι το εξής : Ενώ τα ίχνη της πετρελαιοκηλίδας από την βύθιση του ¨Αγία Ζώνη 2 ¨ έφταναν στην Σαλαμίνα και στην Πειραϊκή, εντοπίστηκε μόλυνση στα 3,2 μίλια ανοιχτά της χερσονήσου του ΠΙΚΠΑ στη Βούλα. Πως δημιουργήθηκε ; Γιατί – γι αυτήν την ρύπανση είχαμε …. σιγή ασυρμάτου ; δεν την εντόπισε κανείς ;
Το Blue Star Patmos. (IMO 9565041) της Attica Group , την Τετάρτη 30 Αυγούστου 2017 προσεγγίζοντας την Ίο και ενώ εκτελούσε το δρομολόγιο από Πειραιά προς Σύρο, Πάρο, Νάξο, Ίο, Σαντορίνη και Ανάφη, προσέκρουσε στον ανατολικό κάβο, κατά τη στροφή του προς τα ανατολικά προκειμένου να εισέλθει στο λιμάνι..
Από την πρόσκρουση πράγματι προκλήθηκε θαλάσσια ρύπανση. Το ίδιο πλοίο , μια ημέρα πριν την βύθιση του ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ ΙΙ, είχε ένα δεύτερο ατύχημα, κατά την ανέλκυση του στην δεξαμενή του Περάματος, όπου επίσης χύθηκαν πετρέλαια στην θάλασσα. Η εταιρεία έκανε λόγο – στο πρώτο ατύχημα – για ¨ περιορισμένες ζημιές από την προσάραξη του Blue Star Patmos
Τι σημαίνουν όλα αυτά ; Ότι , η διαρροή που έγινε από το Αγία Ζώη 2 δεν μπορούσε , χρονικά και ποσοτικά να καλύψει μια τέτοια τεράστια έκταση με Μαζούτ , και να προκαλέσει μια τέτοια τεράστια καταστροφή. Η Attica Group είναι η μητρική εταιρία των Superfast Ferries και Blue Star Ferries .Είναι δέ εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αθηνών (Χ.Α: ATTICA) και είναι μέλος της Marfin Investment Group Συμμετοχών ΑΕ (MIG), διεθνούς εταιρείας επενδύσεων χαρτοφυλακίου με έδρα την Ελλάδα και παρουσία στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Μια περιβαλλοντική καταστροφή από αυτήν , θα ήταν συνεπώς καταστροφική στο Χ.Α Αρχές του 2017 η Attica υπέγραψε μνημόνιο συνεργασίας με τη ΔΕΠΑ για τη χρήση υγροποιημένου φυσικού αερίου από τα επιβατηγά της πλοία (χρήση LNG ως καύσιμο στα πλοία δλδ ) . Μια περιβαλλοντική καταστροφή από αυτήν θα ερχόταν σε αντίθεση με την προσπάθειά της να προστατέψει το περιβάλλον Γνωστή είναι επίσης , στο πλαίσιο της κοινοπραξίας ΑΝΕΚ Α.Ε. -Superfast Endeka (Hellas) Inc. & ΣΙΑ , η διεύρυνση της συνεργασίας της με την ΑΝΕΚ , για την εκτέλεση συνδυασμένων δρομολογίων στις διεθνείς γραμμές της Αδριατικής (Ελλάδα – Ιταλία), καθώς και στις ακτοπλοϊκές γραμμές της Κρήτης. Θα θιγόταν δηλαδή και ο όμιλος Βαρδινογιάννη που πρόσφατα φαίνεται να εξαγοράζει την Marfin Bank Romania με το ΟΚ της Κεντρικής Τράπεζας Για βάλτε τώρα στην μια μεριά της ζυγαριάς , τον Θόδωρο Κουντούρη και από την άλλη, όλα τα παραπάνω συμφέροντα .
Αφού κάνατε την ¨ζύγιση ¨ και έχετε συμπεράνει ότι το ναυάγιο του « Αγία Ζώνη 2 » προκλήθηκε με δολιοφθορά για να καλυφθεί η ρύπανση από το πλοίο Blue Star Ferries , ενώ πράγματι ήταν δρομολογημένο για λαθρεμπόριο . Δείτε !!!
Τι ανακοινώσεις έκανε για την υπόθεση , το ναυτεργατικό σωματείο ΠΕΜΕΝ που καταγγέλλει και αναφέρετε ΜΟΝΟ στο ¨Αγία Ζώνη 2 ¨ Ποιοι τηλεοπτικοί σταθμοί και ΜΜΕ γενικά , συνδέουν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΗΚΑ το συγκεκριμένο Ναυάγιο με την πετρελαιοκηλίδα , την οποία ταυτόχρονα παρουσιάζουν , ως τεράστια οικολογική καταστροφή . Στα μάτια ενός έξυπνου εισαγγελέα η υπόθεση του ναυάγιο του ¨Αγία Ζώνη 2¨ , παρέχει την ξεκάθαρη δυνατότητα να ¨καθαρίσει ¨ όλα τα κυκλώματα λαθρεμπορίας καυσίμων και διαπλοκής που υπάρχουν στην Ελλάδα . Όμως , τίθεται ένα μεγάλο ερώτημα – δίλλημα , στο δικαστή αυτόν. ΕΑΝ Η ΕΛΛΑΔΙΤΣΑ της οικονομικής κρίσης και των μνημονίων που λαμβάνουν διαφορετικό τίτλο συνέχεια , «στηρίζεται πλέον» στο λαθρεμπόριο , στην παραοικονομία , στα οικονομικά εγκλήματα , στην φοροαποφυγή , στην φοροδιαφυγή , κ.α
Ποιος θα τολμήσει να της δώσει τη ¨χαριστική βολή ¨ , ακόμα κι αν είναι από την πλευρά του ¨Νόμου και τάξη ; Θα τον αφήσει το πολιτικοοικονομικό κατεστημένο στη χωρά μας , που χρόνια τώρα δομείτε πάνω σε αυτές τις νοοτροπίες; Χρειάζεται πολιτική βούληση ;
Επειδή όμως ΚΑΙ τα ανωτέρω που σας παραθέσαμε , είναι μέρος ενός μεγαλύτερου σχεδιασμού ….
Συνεχίζεται με μία ακόμα αποκάλυψη σοκ !!
ΟΜΑΔΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗΣ
Πηγή
ξεκάθαρα ένας από τους μεγαλύτερους ομίλους της χώρας , τα ΕΛΠΕ. ( Ελληνικά Πετρέλαια του Ομίλου Λάτση κατά (45,47%) και του Ελληνικού Δημόσιο κατά (35,48% ) Σύμφωνα με το επίσημο Δελτίο Αποστολής που επικαλούνται τα διυλιστήρια, το δεξαμενόπλοιο «Αγία Ζώνη 2» φόρτωσε από τον προβλήτα των ΕΛΠΕ, 1.746,33 τόνους μαζούτ και 172,592 τόνους Diesel Marin. Δηλαδή 1.918,922 τόνους καυσίμων .
Ωστόσο, το γραφείο Τύπου του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής αναφέρει ότι το «το «Αγία Ζώνη 2» είχε αποπλεύσει έμφορτο με δύο χιλιάδες διακόσιους (2.200) μετρικούς τόνους fuel oil και τριακόσιους εβδομήντα (370) μετρικούς τόνους marine gas oil…». Δηλαδή με 2570 τόνους καυσίμων !! Η διαφορά των δύο αυτών επίσημων ανακοινώσεων είναι περίπου 650 μετρικοί τόνοι καυσίμων . Να σημειωθεί δέ ότι τα δεξαμενόπλοια απαγορεύεται να γεμίζουν εάν δεν είναι τελείως άδεια ή εάν δεν υπάρχει δηλωμένο υπόλοιπο. Ποιος λέει αλήθεια , Το Λιμενικό ή τα ΕΛΠΕ ; Η διαφορά πάντως αυτή ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΗ για να τεκμηριώσει τη λαθρεμπορία ως κίνητρο που οδήγησε κάποιους , στην πρόκληση ναυαγίου και τελικά στην γνωστή επιβάρυνση του περιβάλλοντος . Γιατί ; Καθίστε καλυτέρα ! Η ιδιοκτήτρια εταιρία του δεξαμενόπλοιου Αγία Ζώνη το οποίο βυθίστηκε συνεχίζει να επιμένει σε νέα ανακοίνωσή της ότι δεν μπορεί να ευθύνεται – μόνο αυτή- για την μόλυνση του Σαρωνικού στην τεράστια έκταση που έχει λάβει.
Και πράγματι έχει δίκιο , δεν ΡΥΠΑΝΕ ΜΟΝΟ ΑΥΤΗ . Από τη Νήσο Αταλάντη έως τη Σαρωνίδα και δεν ξέρουμε μέχρι που θα την φτάσουν κάποια …. ΜΜΕ , η ρύπανση της “Αθηναικής Ριβιέρα , έγινε και από άλλο ένα πλοίο . Το σημαντικό όμως που πρέπει να απαντηθεί είναι το εξής : Ενώ τα ίχνη της πετρελαιοκηλίδας από την βύθιση του ¨Αγία Ζώνη 2 ¨ έφταναν στην Σαλαμίνα και στην Πειραϊκή, εντοπίστηκε μόλυνση στα 3,2 μίλια ανοιχτά της χερσονήσου του ΠΙΚΠΑ στη Βούλα. Πως δημιουργήθηκε ; Γιατί – γι αυτήν την ρύπανση είχαμε …. σιγή ασυρμάτου ; δεν την εντόπισε κανείς ;
Το Blue Star Patmos. (IMO 9565041) της Attica Group , την Τετάρτη 30 Αυγούστου 2017 προσεγγίζοντας την Ίο και ενώ εκτελούσε το δρομολόγιο από Πειραιά προς Σύρο, Πάρο, Νάξο, Ίο, Σαντορίνη και Ανάφη, προσέκρουσε στον ανατολικό κάβο, κατά τη στροφή του προς τα ανατολικά προκειμένου να εισέλθει στο λιμάνι..
Από την πρόσκρουση πράγματι προκλήθηκε θαλάσσια ρύπανση. Το ίδιο πλοίο , μια ημέρα πριν την βύθιση του ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ ΙΙ, είχε ένα δεύτερο ατύχημα, κατά την ανέλκυση του στην δεξαμενή του Περάματος, όπου επίσης χύθηκαν πετρέλαια στην θάλασσα. Η εταιρεία έκανε λόγο – στο πρώτο ατύχημα – για ¨ περιορισμένες ζημιές από την προσάραξη του Blue Star Patmos
Τι σημαίνουν όλα αυτά ; Ότι , η διαρροή που έγινε από το Αγία Ζώη 2 δεν μπορούσε , χρονικά και ποσοτικά να καλύψει μια τέτοια τεράστια έκταση με Μαζούτ , και να προκαλέσει μια τέτοια τεράστια καταστροφή. Η Attica Group είναι η μητρική εταιρία των Superfast Ferries και Blue Star Ferries .Είναι δέ εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αθηνών (Χ.Α: ATTICA) και είναι μέλος της Marfin Investment Group Συμμετοχών ΑΕ (MIG), διεθνούς εταιρείας επενδύσεων χαρτοφυλακίου με έδρα την Ελλάδα και παρουσία στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Μια περιβαλλοντική καταστροφή από αυτήν , θα ήταν συνεπώς καταστροφική στο Χ.Α Αρχές του 2017 η Attica υπέγραψε μνημόνιο συνεργασίας με τη ΔΕΠΑ για τη χρήση υγροποιημένου φυσικού αερίου από τα επιβατηγά της πλοία (χρήση LNG ως καύσιμο στα πλοία δλδ ) . Μια περιβαλλοντική καταστροφή από αυτήν θα ερχόταν σε αντίθεση με την προσπάθειά της να προστατέψει το περιβάλλον Γνωστή είναι επίσης , στο πλαίσιο της κοινοπραξίας ΑΝΕΚ Α.Ε. -Superfast Endeka (Hellas) Inc. & ΣΙΑ , η διεύρυνση της συνεργασίας της με την ΑΝΕΚ , για την εκτέλεση συνδυασμένων δρομολογίων στις διεθνείς γραμμές της Αδριατικής (Ελλάδα – Ιταλία), καθώς και στις ακτοπλοϊκές γραμμές της Κρήτης. Θα θιγόταν δηλαδή και ο όμιλος Βαρδινογιάννη που πρόσφατα φαίνεται να εξαγοράζει την Marfin Bank Romania με το ΟΚ της Κεντρικής Τράπεζας Για βάλτε τώρα στην μια μεριά της ζυγαριάς , τον Θόδωρο Κουντούρη και από την άλλη, όλα τα παραπάνω συμφέροντα .
Αφού κάνατε την ¨ζύγιση ¨ και έχετε συμπεράνει ότι το ναυάγιο του « Αγία Ζώνη 2 » προκλήθηκε με δολιοφθορά για να καλυφθεί η ρύπανση από το πλοίο Blue Star Ferries , ενώ πράγματι ήταν δρομολογημένο για λαθρεμπόριο . Δείτε !!!
Τι ανακοινώσεις έκανε για την υπόθεση , το ναυτεργατικό σωματείο ΠΕΜΕΝ που καταγγέλλει και αναφέρετε ΜΟΝΟ στο ¨Αγία Ζώνη 2 ¨ Ποιοι τηλεοπτικοί σταθμοί και ΜΜΕ γενικά , συνδέουν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΗΚΑ το συγκεκριμένο Ναυάγιο με την πετρελαιοκηλίδα , την οποία ταυτόχρονα παρουσιάζουν , ως τεράστια οικολογική καταστροφή . Στα μάτια ενός έξυπνου εισαγγελέα η υπόθεση του ναυάγιο του ¨Αγία Ζώνη 2¨ , παρέχει την ξεκάθαρη δυνατότητα να ¨καθαρίσει ¨ όλα τα κυκλώματα λαθρεμπορίας καυσίμων και διαπλοκής που υπάρχουν στην Ελλάδα . Όμως , τίθεται ένα μεγάλο ερώτημα – δίλλημα , στο δικαστή αυτόν. ΕΑΝ Η ΕΛΛΑΔΙΤΣΑ της οικονομικής κρίσης και των μνημονίων που λαμβάνουν διαφορετικό τίτλο συνέχεια , «στηρίζεται πλέον» στο λαθρεμπόριο , στην παραοικονομία , στα οικονομικά εγκλήματα , στην φοροαποφυγή , στην φοροδιαφυγή , κ.α
Ποιος θα τολμήσει να της δώσει τη ¨χαριστική βολή ¨ , ακόμα κι αν είναι από την πλευρά του ¨Νόμου και τάξη ; Θα τον αφήσει το πολιτικοοικονομικό κατεστημένο στη χωρά μας , που χρόνια τώρα δομείτε πάνω σε αυτές τις νοοτροπίες; Χρειάζεται πολιτική βούληση ;
Επειδή όμως ΚΑΙ τα ανωτέρω που σας παραθέσαμε , είναι μέρος ενός μεγαλύτερου σχεδιασμού ….
Συνεχίζεται με μία ακόμα αποκάλυψη σοκ !!
ΟΜΑΔΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗΣ
Πηγή
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου