Θέλω να δουλέψω, θέλω να εργαστώ! Λυπάμαι πολύ που η χώρα με "διώχνει" μακριά απ' τους δικούς μου ...

Κλεισμένη μέσα σε ένα καβούκι, προσπαθώντας να βρω το γιατί.

Άργησα να πάρω το πτυχίο, όλοι έλεγαν πάρτο πάρτο, να βρεις δουλειά, χα χα!!!

Το πήρα, ναι!!! Αλλά μαζί πήρα.... θλίψη, πόνο και απαξίωση. Είμαι αρχιτέκτονας, έφτυσα αίμα να σπουδάσω, μόνη μου τα κατάφερα, ε και; Τσέπωσα μια ωραία κατάθλιψη, δεν ξέρω αν θέλω να συνεχίσω να προσπαθώ, κουράστηκα να μου αφαιρούν το αναπόσπαστο δικαίωμά μου να δουλέψω, γιατί;

Για φορολογια και ΤΣΜΕΔΕ δεν ξέρω τι να κάνω, θέλω να δουλέψω, θέλω να εργαστώ!

Αααααααα, και το πιο ωραίο, ε; Ο ΟΑΕΔ μού δίνει κάθε 3 μήνες 200 ευρώ, χα χα, μου φτάνουν και να αποταμιεύσω.

Λυπάμαι πολύ που η χώρα με διώχνει μακριά απ' τους δικούς μου, μακριά απ' όσους αγαπώ, μακριά από όλους- θέλει να με στείλει στο εξωτερικό!

Γιατί; Πού έκανα λάθος, πού έφταιξα, τι έκανα, μακάρι να έπαιρνα απαντήσεις...

Όλη μέρα σκέφτομαι κλεισμένη σε μένα. Έχω μια σχεση 10 χρονια. Να παντρευτώ; Να κάνω παιδιά; Πώς με τα 200 ευρώ του ΟΑΕΔ;

Η Παναγία μας ας μας φυλάει από τον όλεθρο.

Ευχαριστώ που με διαβάσατε.

ανεργη... , 33 χρ. , Φωκίδα

πηγή



Σχόλια