Γιατι η κυβέρνηση της «αγαπης» κάνει επιλογές αγάπης πρός συγκεκριμένους ¨μετανάστες¨;

Λαβαμε μια καταγγελια απο ανθρωπο που εχει πλεον γινει πολυ πιο Ελληνας απο τους ελληνες που καθονται στα εδρανα … και πραγματικα μειναμε με το....
στομα ανοιχτο…και με μια μεγαλη ερωτηση … γιατι εχουν τοσο μεγαλη αγαπη για «προσφυγες» που ηρθαν απο εξι χιλιαδες χιλιομετρα μακρια απο καθε πολεμο…και δεν εχουν την ιδια ευαισθησια στην περίπτωση ας που του ανθρωπου που κανει αυτη την δικαιολογημενη 100% καταγγελια ;

Κύριοι

Με το παρόν μήνυμα σας απευθύνω έκκληση να δώσετε την ελάχιστη προσοχή στην απόγνωσή μου.
Διαμένω 47 συναπτά χρόνια, νόμιμα και μόνιμα στην Ελλάδα και στην Θεσσαλονίκη που αγαπώ. Στο διάστημα όλων αυτών των ετών, ζήτημα εάν το 20% της πολυδάπανης ζωής μου έχει προκύψει από εργασία, ενώ όλα τα υπόλοιπα καλυπτόταν από συνάλλαγμα, όσο ζούσε ο πατέρας μου.
Μετά από την ίδρυση της εταιρείας μου με την ονομασία “Basic Group”,όπου εργαζόταν μόνον Ελληνίδες και Έλληνες, αλλά τελικά την απώλεια ενός και πλέον εκατομμυρίων Ευρώ από τις δικές μου οικονομίες, (δεδομένου ότι δεν δόθηκε η πολύ υποσχόμενη επιδότηση) έχω περιέλθει σε πάρα πολύ άσχημη οικονομικά και ψυχολογικά, κατάσταση.
Τα δύο μου ενήλικα πλέον τέκνα είναι ελληνόπουλα και εργάζονται.
Οι θρησκευτικοί, αλλά και πολιτικοί λόγοι καθιστούν άκρως επικίνδυνη ακόμη και την απλή επίσκεψή μου στην πρεσβεία του Ιράν για την ανανέωση διαβατηρίου, με αποτέλεσμα δύο φορές με την «απειλή» εξωδίκων κατορθώθηκε την επανέκδοσή του. Τώρα πλέον η πρεσβεία αυτή αρνείται την οποιαδήποτε εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση. Τώρα πλέον, ο γράφων έχει υποστεί τις χειρότερες ψυχικές, ψυχολογικές και οικονομικές καταστροφές, τώρα η Ελληνική Πολιτεία δύναται απλώς να με διευκολύνει ώστε να αισθάνομαι τουλάχιστον νομοταγής;;;
Συνημμένα σας αποστέλλω μία μικρή περίληψη της πραγματικής μου ζωής εν Ελλάδι, των τελευταίων 47 ετών.
 Με εκτίμηση
Άγγελος- Arsham Momeni 
ΑΦΜ: 028684022
ΑΜΚΑ: 03035101512
ΑΜΑ: 7635213
Μία μικρή περίληψη και
μερικά σαφή ερωτήματα.
Πρωτοήρθα στην Ελλάδα για σπουδές τον Οκτώβρη του 1971.
Ολοκλήρωσα στις σπουδές μου στην Αρχιτεκτονική, ΑΠΘ.
Ολοκλήρωσα την διδακτορική μου διατριβή στο ΑΠΘ στην Βιοκλιματική Αρχιτεκτονική.
Δίδασκα χρόνια σε ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα.
Ίδρυσα δύο εταιρείες, όπου εργάστηκαν Ελληνίδες και Έλληνες ΜΟΝΟΝ.
Σχεδόν το 90% των εξόδων και των δαπανών της αρκετά πολυδάπανης και ακριβής μου ζωής ήταν από συνάλλαγμα και ΟΧΙ από την αρπαγή θέσεων εργασίας των Ελλήνων.
Η τελευταία εταιρεία (BASIC GROUP, 2007-2010), για την οποία περίμενα επιδότηση (όπως είχαν υποσχεθεί), η οποία δεν δόθηκε ποτέ, έγινε και αφορμή να χάσω λίγο παραπάνω από ένα εκατομμύρια Ευρώ (ΔΙΚΑ μου χρήματα), με αποτέλεσμα να καταστραφώ πλήρως, όπως και χιλιάδες άλλοι Έλληνες.
Όλα αυτά τα χρόνια ζούσα με Άδεια Παραμονής/ Διαμονής και τα σχετικά τους παράβολα.
Όλα αυτά τα χρόνια είχα ιδιωτική και πανάκριβη ασφάλεια ζωής και περιθάλψεως, αλλά και ΤΕΒΕ.
Τώρα που κινδυνεύω κατόπιν πολλών απειλών, δεδομένου ότι τα συγγράμματά μου των τελευταίων 25 ετών στρέφονται κατά του καθεστώτος της Τεχεράνης, τώρα η Ελλάς αρνείται πλέον την διαμονή μου.
Τώρα που έχω χάσει τα πάντα, τώρα που κινδυνεύει πλέον η ζωή μου.
Τώρα, γιατί η Ελληνική Πολιτεία με αντιμετωπίζει με τον χειρότερο τρόπο;
Τα δύο μου τέκνα είναι Ελληνόπουλα, η κόρη καθηγήτρια στο Δημόσιο και ο γιος, οδοντίατρος.
Μετά από 47 χρόνια μόνιμης & νόμιμης διαμονής, που να πάω; 
Against Islam, against the stupid regime of Iran 
  • Συγγράμματα, άρθρα, διαλέξεις, αναφορές σε έργα μου κλπ. 
Άλλες δραστηριότητες, διαλέξεις, διερμηνέας, Φεστιβάλ, κλπ. 
Λίστα του καθεστώτος υποψηφίων για εκτέλεση αντιφρονούντων και κυρίως υποστηρικτών της Μοναρχίας. Το όνομά μου στην πέμπτη θέση στην δεύτερη στήλη από δεξιά
Εταιρεία και καταστροφή 
Εξώδικη διαμαρτυρία στην Πρεσβεία για έκδοση διαβατηρίου 
ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ ΑΡΜΟΔΙΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΑΡΧΗ 
        ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ – ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ 
του ΑΡΣΑΜ ΜΟΜΕΝΙ του ΜΠΑΧΜΑΝ και της ΜΠΑΤΟΥΛ, κατοίκου Θεσσαλονίκης (οδός Αγίου Δημητρίου αρ.96) 
ΠΡΟΣ 
Την Πρεσβεία του Ιράν που εδρεύει στην Αθήνα (οδός Στρατηγού Καλάρη-Ψυχικό)  και εκπροσωπείται νόμιμα. 
Με την παρούσα, σε συνέχεια των από 24/1/2205, 9/2/2005 και 20/2/2005 εξωδίκων δηλώσεων-προσκλήσεων μου, οι οποίες σας επιδόθηκαν νόμιμα, σχετικά με την έκδοση νέου διαβατηρίου, βάσει του υπ΄αρ.1280586 διαβατηρίου μου, το οποίο έληξε στις 29/7/1994 και είχε εκδοθεί από την Πρεσβεία Σας, καθώς με την αντικατάσταση της ταυτότητάς μου, την οποία η Πρεσβεία Σας θεωρεί απαραίτητη προκειμένου να προβεί στην έκδοση του νέου διαβατηρίου μου, σας αναφέρω τα παρακάτω:
Α)Είναι γνωστό σ΄εσάς ότι σοβαροί λόγοι υγείας με αναγκάζουν, σύμφωνα με τις γνωματεύσεις των θεραπόντων ιατρών μου, να μεταβώ σε νοσοκομείο του εξωτερικού. Η έλλειψη διαβατηρίου καθιστά αδύνατη τη μετάβαση μου σε νοσοκομείο του εξωτερικού και συνακόλουθα την αποκατάσταση της υγείας μου. 
Β) Είναι επίσης γνωστό σ΄εσάς ότι έχει ήδη παρέλθει χρονικό διάστημα πλέον των τεσσάρων μηνών από την κατάθεση ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΖΗΤΗΣΑΤΕ, προκειμένου να προβείτε στην έκδοση του νέου μου διαβατηρίου. 
ΕΠΕΙΔΗ η συνεχιζόμενη καθυστέρηση έκδοσης και παράδοσης του νέου μου διαβατηρίου και η συνεπακόλουθη αδυναμία μου να ταξιδεύσω στο εξωτερικό προκειμένου να θεραπευθώ, μπορεί να προκαλέσει ανεπανόρθωτη βλάβη στην υγεία μου, γεγονός για το οποίο σας θεωρώ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ. 
ΕΠΕΙΔΗ η επικαλούμενη από εσάς καθυστέρηση αντικατάστασης της ταυτότητάς μου από το αρμόδιο Υπουργείο, είναι εκείνη που καθυστερεί την έκδοση του διαβατηρίου μου, αποτελεί ΠΡΟΦΑΣΗ, εφόσον τα στοιχεία που απαιτούνται για την έκδοση του διαβατηρίου είναι ήδη προ πολλού στα χέρια σας.
ΕΠΕΙΔΗ η καθυστέρηση αυτή είναι απαράδεκτη στα πλαίσια του Διεθνούς Δικαίου, εφόσον η έκδοση διαβατηρίου σε πολίτη που δεν διαμένει στη χώρα του, αποτελεί υποχρέωση της Πρεσβείας της χώρας του.
ΕΠΕΙΔΗ η τόση μεγάλη καθυστέρηση, αποτελεί πλέον άρνηση έκδοσης διαβατηρίου.
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ
Και με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος μου 
ΣΑΣ ΚΑΛΩ α) Να εκδώσετε νέο διαβατήριο βάσει του υπ΄αρ.1280586 διαβατηρίου μου, το οποίο έληξε στις 29/7/1994 και είχε εκδοθεί από την Πρεσβεία Σας μέσα σε προθεσμία 8 ημερών από τη λήψη της παρούσας, σε διαφορετική περίπτωση να μου απαντήσετεεγγράφως για ποιο λόγο αρνείστε να μου χορηγήσετε νέο διαβατήριο. 
Διαφορετικά ΣΑΣ ΔΗΛΩΝΩ ότι προτίθεμαι να προβώ στις απαραίτητες  ενέργειες, αφενός για τη γνωστοποίηση του προβλήματος μου, τόσο στα Ελληνικά όσο και στα Διεθνή Μέσα Ενημέρωσης, αφετέρου δε προτίθεμαι να αναζητήσω την επίλυση του προβλήματός μου μέσω των Αρμόδιων Διεθνών Οργανισμών.
Αρμόδιος δικαστικός επιμελητής παρακαλείται επιδώσει την παρούσα  στην Πρεσβεία του Ιράν που εδρεύει στην Αθήνα(οδός Στρατηγού Καλάρη-Ψυχικό)  και εκπροσωπείται νόμιμα, για να λάβει γνώση και για τις νόμιμες συνέπειες, αντιγράφοντας την ολόκληρη στην έκθεση επιδόσεως. 
Θεσσαλονίκη 12 Ιουλίου 2005
Η πληρεξούσια Δικηγόρος
Επιστολή 
Κύριοι, με λύπη μου είμαι υποχρεωμένος για δεύτερη φορά μέσα σε χρονικό διάστημα τεσσάρων ετών να διεκδικήσω την απόδοση του ήδη εκδοθέντος διαβατηρίου μου από υμάς με εξώδικο . 
Στην προσπάθειά μου να επικοινωνώ με την πρεσβεία, αρκετές φορές επιχείρησα να ενημερωθώ για την έκβαση της εκδόσεως του διαβατηρίου μου. Τότε διαπίστωσα πως ο μοναδικός δίαυλος επικοινωνίας με την πρεσβεία της χώρας μου είναι ένας «κύριος» με όνομα, ή ψευδώνυμο Omid, ο οποίος με περισσό θράσος και αγένεια με «ενημέρωσε» πως είμαι υποχρεωμένος να επισκέπτομαι κατά τακτά χρονικά διαστήματα την πρεσβεία. Όταν τον πίεσα να συστηθεί, εκείνος με επίσης αγενή τρόπο απάντησε πως δεν είναι υποχρεωμένος και ότι πρέπει να προσέχω τα λόγια μου. 
Επειδή:
  1. Ο αποκαλούμενος Omid με απείλησε.
  2. Επειδή απαίτησε και επί λέξει τόνισε πως οι υπήκοοι οφείλουν να επισκέπτονται την πρεσβεία.
  3. Σε ερώτησή μου: «για ποιόν λόγο πρέπει να διανύσω χίλια χιλιόμετρα από την ώρα κατά την οποία με άνετο, ασφαλή και πλέον εύκολο τρόπο μπορεί να μου αποσταλεί», μου απάντησε ότι: « έχετε πολύ καιρό να επισκεφθείτε την πρεσβεία και οφείλετε να έρχεστε».
  4. Σε ερώτησή μου: «για ποιόν λόγο υπάρχει τέτοια υποχρέωση»; Απάντησε με προσβλητικό και απειλητικό ύφος: «αυτά δε τα συζητάμε, οφείλεις και πρέπει να έρχεσαι τακτικά να σε βλέπουμε, πρέπει να συμμορφωθείς».
  5. Όταν δε του υπογράμμισα πως οι υποχρεώσεις μου είναι απέναντι στην πατρίδα μου και όχι σε πρόσωπα, πόσο μάλλον όταν αυτά τα πρόσωπα υπηρετούν την πατρίδα μου», τότε με θυμό και αγένεια έκλεισε την γραμμή.
  6. Μετά από τις απειλητικές φράσεις του αποκαλούμενου Omid αισθάνομαι πως ο χώρος της πρεσβείας δεν είναι ασφαλής για μένα. 
Δια ταύτα
  1. Απαιτώ να μου αποσταλεί το εκδοθέν διαβατήριό μου σε διάστημα επτά εργάσιμων ημερών, ως οφείλετε να εξυπηρετείτε και να διευκολύνετε τους πολίτες.
  2. Αυτός ο αποκαλούμενος Omid να μου παρουσιάσει όλα του τα στοιχεία και φυσικά να μου ζητήσει εγγράφως συγγνώμη.
  3. Να δοθούν επαρκείς εξηγήσεις αν στις τηλεφωνικές συνομιλίες μπορούν από την μία οι υπάλληλοι της πρεσβείας να απειλούν και να απαιτούν από τους πολίτες συγκεκριμένες συμπεριφορές και από την άλλη, πέρα της αγένειας να αρνούνται να συστηθούν , ως οφείλουν και μάλιστα να προβούν και σε «προειδοποιήσεις».
  4. Να διευκρινιστεί, εάν κάθε αλλαγή ενός υπαλλήλου συνεπάγεται και αλλαγής της συμπεριφοράς της πρεσβείας, η οποία στην ουσία βάλλεται από τέτοια άτομα τα οποία πιθανόν δεν διαθέτουν καμία επίγνωση της σοβαρότητος του χώρου και του θεσμού που υπηρετούν.
  5. Τέλος σας προειδοποιώ πως σε περίπτωση αρνήσεώς σας θα θεωρήσω πως συνηγορείτε με αυτόν τον Omid και θα είμαι υποχρεωμένος να κινηθώ τόσο νομικά, όσο και κοινωνικά και επιφυλάσσομαι κάθε νομίμου δικαιώματός μου. 
Θεσσαλονίκη 12 Ιουνίου 2018 
Με εκτίμηση 
Δρ. Arsham Momeni 
Επιστημονικά & Αρχιτεκτονικά 
Τα τέκνα μου
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

Επώνυμο…………………… MOMENI
Όνομα………………………. ΑΓΓΕΛΟΣ- Arsham
Ημερομηνία γέννησης…..03.03.1951
Επάγγελμα………………… Αρχιτέκτων
Τελευταίο πτυχίο……….. Ph.D. Αρχιτεκτονικής, Α.Π.Θ.
Tax. Διεύθυνση………. Τ.Θ. 10152, Θεσσαλονίκη 54110
Τηλ………………………….. Cos,: 6983629033, Vod.: 6947300757, Wind: 6932743889
E-mail…………………arsham.momeni@gmail.com

Σπουδές:
Νοέμβ. 79               Πτυχίο Αρχιτεκτονικής από το Α.Π.Θ.
1984- 85                 Έρευνα Ιστορίας θρησκευμάτων, στο S.O.A.S. (School of
Oriental & African Studies), University of London
Ιούλ. 90                   Απόκτηση τίτλου: «Διδάκτωρ της Αρχιτεκτονικής» του Α.Π.Θ.
Σειπ.90-92              Έρευνα ψυχολογίας του χώρου, San Francisco
Σεπ. 2002…………Diploma Διδακτικής επάρκειας Πανεπιστημίου Abertay Dundee

Επιστημονικές έρευνες, μελέτες & διδασκαλία
                              * Βιοκλιματική Αρχιτεκτονική
* Ψυχολογία του χώρου,
* Αναστήλωση μνημείων
* Κατασκευές για άτομα και κυρίως παιδιά με ειδικές ανάγκες,
* Αρχαιολογία
* Ιστορία της Τέχνης,
* Ιστορία της Αρχιτεκτονικής
* Μυθολογία
* Ιστορία των θρησκειών
* Ιστορία
* Γλωσσολογία 
Γλώσσες        
Περσική (μητρική)
Αγγλική (στο Iran American Society)
Ελληνική (στο Α.Π.Θ., από το 1971)
Αφγανική
Pashdou
Κλασική αραβική
Ιταλική, Γαλλική & Τουρκική (ελάχιστα) 
Επιστημονικές
Εμπειρίες
 Μάϊος 78                 Συμμετοχή στο Διεθνές Συνέδριο του International Burgen
                              Institute
Οκτ.-Δεκ.80           Συμμετοχή στις αρχαιολογικές ανασκαφές της Βυζαντινής
πόλης στην περιοχή Ρεντίνα
Μάϊος-Σεπ. 81       Συμμετοχή στις εργασίες αναστήλωσης της Εκκλησίας του
Αγίου Γεωργίου (Ροτόντα) Θεσσαλονίκης
Νοέμβ.-Μάρτ. 81   Συμμετοχή στις αρχαιολογικές ανασκαφές της Μονής
Βλατάδων στην Άνω Πόλη της Θεσσαλονίκης
Φεβ.83                  Συμμετοχή στο Διεθνές Συνέδριο για την Νεοκλασική Πόλη και
Αρχιτεκτονική, Θεσσαλονίκη
    1. Συμμετοχή στην παράδοση των μαθημάτων του ακαδημαϊκού   καθηγητού κυρίου Μουτσοπούλου στην Πολυτεχνική Σχολή του Α.Π.Θ. στον τομές της Βιο-κλιματικής Αρχιτεκτονικής
    1. Συνεργασία με τους καθηγητές Fehrvari, Bivar & Sims-Williams
της School of Oriental and African Studies του University of
London, στην Αρχαιολογία, τη Θρησκειολογία και την Ιστορία
    1. Συνεργασία με τον καθηγητή David Stronach,  ειδικό στην Βιοκλιματική Αρχιτεκτονική του Πανεπιστημίου San Francisco 
Διαλέξεις
Μάρτιος 86           «Μορφολογική προσέγγιση του Μαυσωλείου του Μεγάλου
                            Κύρου», που παρουσιάστηκε και δημοσιεύθηκε στο School of
Oriental and African Studies, του Πανεπιστημίου του Λονδίνου
Μάρτιος 89           «Το παραδοσιακό σύστημα άρδευσης και ύδρευσης στις
                            περιοχές της ερήμου του Ιράν», στην αίθουσας της «Τέχνης»
της Θεσσαλονίκης
Ιούνιος 89             «Το παραδοσιακό σύστημα αντιμετώπισης της ζέστης  
                            (Badgir)» μέσω αρχιτεκτονικών εφαρμογών στις κατοικίες και
άλλες κατασκευές, στις πόλεις στις παρυφές της ερήμου του Ιράν
Μάρτιος 90           «Ιστορία της Αρχιτεκτονικής και της Τέχνης του Ιράν», στην
Νομική Σχολή του Α.Π.Θ.
Μάρτιος 93           «Ιστορία του Πολιτισμού και της Τέχνης του Ιράν», στην
Θεολογική Σχολή του Α.Π.Θ.
Δεκ.93                  «Η παραδοσιακή και η σύγχρονη Αστυφιλία και Πολεοδομία»,
στο Πανεπιστήμιου Μακεδονίας
Δεκ. 93                 «Η γεωπολιτική θέση του σημερινού Ιράν», στην Θεολογική
Σχολή του Α.Π.Θ.
Φεβ. 94                «Ανασκόπηση της ιστορίας του Ιράν», στην Θεολογική Σχολή
του Α.Π.Θ.
Νοέμβ.94             «Η Πολεοδομία και η αρχιτεκτονική του Ιράν από την
                            Αρχαιότητα έως σήμερα», στην Πολυτεχνική Σχολή του Α.Π.Θ.
Οκτ. 95                 «Η ιστορία και η ιστορία της Τέχνης της περιοχής μεταξύ
                            Περσικού Κόλπου- Κασπίας Θάλασσας», στην Θεολογική
Σχολή του Α.Π.Θ.
Νοέμβ.95              «Η Γυναίκα στο διάβα της Ιστορίας του Ιράν», στην Θεολογική
Σχολή του Α.Π.Θ.
Μάρτιος 96           «Η επίδραση της Γυναίκας στην τέχνη, την ποίηση, την ιστορία
                            και την μυθολογία του Ιράν», στην Θεολογική Σχολή του Α.Π.Θ
Νοέμβ.96             «Ο ισλαμικός επεκτατισμός», στην Θεολογική Σχολή του Α.Π.Θ.
Νοέμβ.99             «Η εκτίμηση της γυναίκας στο Ιράν, πριν & μετά Ισλάμ», στην
Αίθουσα της Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών, στο πλαίσιο
των μαθημάτων του Ανοικτού Πανεπιστημίου
Φεβ.2000             «Επεκτατισμός του Ισλάμ;», στην Αίθουσα της Εταιρείας
Μακεδονικών Σπουδών, στο πλαίσιο των μαθημάτων του
Ανοικτού Πανεπιστημίου
Νοεμβ. 2002        «Η Βιο-κλιματική Αρχιτεκτονική» από την Αρχαιότητα μέχρι
σήμερα, στην Εταιρεία Μακεδονικών Σπουδών, στο πλαίσιο των
μαθημάτων του Ανοικτού Πανεπιστημίου, υπό την αιγίδα του
Δήμου της Θεσσαλονίκης
Δεκ. 2003           Διάλεξη με Θέμα : Ο κίνδυνος του Ιράν, στην Αίθουσα
Μακεδονικών Σπουδών 
Επαγγελματικές
δραστηριότητες  
Μάϊος 79              Εσωτερική διαρρύθμιση της Σχολής Τυφλών της Τεχεράνης
Μάρτιος 81          Σχεδιασμός συγκροτήματος για παιδιά με ειδικές ανάγκες στην
Τεχεράνη
Φεβ. 82                Σχεδιασμός διαμετακομιστικού-διασυνοριακού εμπορικού
                            κέντρου στα Ιρανο-τουρκικά σύνορα
Ιούν. 82                Εξαγωγή ελληνικών καπνών προς τον Κρατικό Οργανισμό
Καπνού του Ιράν
    1. Αντιπρόσωπος της εταιρείας Thermitron στην Β. Ελλάδα
    1. Μετάβαση και παραμονή στο Λονδίνο
1987-95                Διατήρηση γραφείου Διαφήμισης και Διακόσμησης
Μάρτιος 93          Εισαγωγή ψυγείων αυτοκινήτων από το Ιράν στην Ελλάδα
Σεπτ. 93              Δημόσιες σχέσεις του περιπτέρου του Ιράν στην Δ.Ε.Θ.
1993-2010            Διερμηνέας του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης από
και προς την Ελληνική, την Περσική και την Αγγλική
    1. Εισαγωγή και πώληση ιρανικών χειροποίητων ταπήτων μέσω
Τηλεοράσεως
    1. Διευθυντής Πωλήσεων της εταιρείας Μελίτων
Μάϊος 97-98        Σχεδιασμός Σχολείου για Παιδιά με Ειδικές Ανάγκες, στην πόλη
των Σερρών, κατόπιν αναθέσεως του Υπουργείου Εθνικής
Παιδείας και της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης των Σερρών
1993-97               Παράδοση μαθημάτων της ιστορίας της Τέχνης και της
                            περσικής γλώσσας στην Θεολογική Σχολή του Α.Π.Θ. 
1998-2005               Διδασκαλία των μαθημάτων:
  1. Ιστορία της Τέχνης
  2. Πολιτιστικές αλλαγές
  3. Ιστορία της Εφαρμοσμένης Τέχνης
  4. AutoCAD
  5. Design
  6. Architectural Model Making
  7. Architectural Design
  8. Bio-climatic Architecture
  9. Interior Design
  10. Advertisement
  11. Αποτύπωση & αποκατάσταση Παραδοσιακών κτιρίων
Στο North College της Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με το
University of Abertay Dundee
1998-1999      Σχεδιασμός Διασυνοριακού- Διαμετακομιστικού Εμπορικού  
                          Κέντρου στην Ελληνo-βουλγαρική μεθόριο, στον Προμαχώνα
των Σερρών κατόπιν αναθέσεως της εταιρείας «Procom» αε
2000                   Συνεργασία με την «Procom» αε για την ανέγερση των
εγκαταστάσεων στην Ελληνο-βουλγαρική μεθόριο
2000-………….. Ανάθεση της επίβλεψης της κατασκευής των εγκαταστάσεων
του Διαμετακομιστικού Κέντρου, εκ μέρους της «Procom» α.ε.
2007- 2010…… Ίδρυση και λειτουργία της εταιρείας “B.A.S.I.C.” Group, με βασικές
δραστηριότητες την Βιοκλιματική Αρχιτεκτονική, διαφήμιση,
ασφάλεια, εσωτερική διακόσμηση και επικοινωνία
  • Μελέτη, σχεδιασμός και εφαρμογή Βιοκλιματικής Αρχιτεκτονικής σε οκτώ μεζονέτες στην Θέρμη.
  • Εσωτερική διαρρύθμιση σε διαμερίσματα, παιδικούς σταθμούς, επαγγελματικούς χώρους, κλπ.
  • Διαφήμιση και προβολή διαφόρων μικρών και μεγάλων επιχειρήσεων 
2010…              Προώθηση πώλησης ακινήτων, σχέδια ανακαινίσεων, διερμηνείες για την Αστυνομία/ δικαστήρια και άλλους κρατικούς φορείς της Ελλάδος. 
Άλλες  Δραστηριότητες 
1984….           Διερμηνέας των Δικαστηρίων και άλλων κρατικών φορέων
Θεσσαλονίκης
  1. Έκδοση της περίληψης της διδακτορικής Διατριβής, με τίτλο: «Η Βιοκλιματική Αρχιτεκτονική»
  2. Έκδοση βιβλίου με τίτλο: Ισλάμ, ιστορία, επεκτατισμός και βία
1996                     Δημοσίευση άρθρου στο περιοδικό Καθ’οδον με τίτλο: «Η
                            γυναίκα στο Ιράν»
1997                   Δημοσίευση άρθρου με τίτλο Η γυναίκα στο διάβα της ιστορίας
του Ιράν, στο περιοδικό «Φύλλα»
2000                    Δημοσίευση άρθρου με τίτλο «Από τον Ισλαμισμό                       
                           κινδυνεύουμε ή όχι»; στην εφημερίδα «Αστυνομικό βήμα»
2005………….. Δημοσίευση άρθρου με τίτλο Δημοσίευση άρθρου με τίτλο: «Η  
                          βούληση νικά και τα ναρκωτικά», στο Αστυνομικό Βήμα, με
επίκεντρο το παράδειγμα του Ιράν 1960- 80
1996-…………..Συμμετοχή σε τηλεοπτικές & ραδιοφωνικές εκπομπές σχετικά
με θέματα ιστορικού, θρησκευτικού, πολιτικού, αρχιτεκτονικού,
πολεοδομικού, κοινωνικού & πολιτισμικού ενδιαφέροντος.
2001 (Νοεμβ.)… Έκδοση βιβλίου με τίτλο: «Ισλάμ, πίστη της βίας, ή βία της
πίστης»
Μάϊος 2003         Συμμετοχή στην μερίδα, «Μετακίνηση, προσβασιμότητα
ατόμων με αναπηρίες- Σχεδιασμός για όλους» υπό την αιγίδα
του ΤΕΕ, Θεσσαλονίκης
Χρίση Η/Υ
Γνώση των προγραμμάτων:
Microsoft Office/ Corel 7,9/ AutoCAD 14/ Microsoft Excel/ Internet/ Photo shop 
Προσωπικά ενδιαφέροντα
  • Ταπητουργία, συντήρηση χειροποίητων ταπήτων, / ξυλογλυπτική, χαλκοπλαστική, / Αεροπορία και μικρά αεροσκάφη/ ποδηλασία, / αυτοκίνητα μεγάλης ταχύτητας, / Κλασική μουσική,/ λήψη και εμφάνιση φωτογραφιών,/ Υδραυλική, / ορειβασία.
πηγή 

Σχόλια